Näin seuraavanlaista unta: Olimme koulussa. Olimme ruokailemassa (syömässä). Kouluruoka oli todella hyvää, ja oli paljon vaihtoehtoja siitä mitä söi. Ruokalaamme oli hiukan uudistettu.

(Kuvia. Vanha:

330921.jpg

ja Uusi:

330923.jpg

Paint-söhryt kunniaan!!!)

Noin. Jonotimme siinä siis, ja ruokana oli esim perunamuusia, lihapullia jotain kalaa ka jotain kaalijuttua ja kaikkea mikä yleensä on pahaa. Mutta tälläkertaa ne olivat siis hyviä. (Ja mie söin paljon^^)

No sitten menimme istumaan, tuonne punaisen ykkösen luokse, ja kaskummaa, se paikka mistä ruokaa haettiin oli kadonnut. Istuimme. Tässä on vähän epäselvää, mutta T-chan ei ollut vielä tullut.

Minä istuin reunimmaisella paikalla oven ovea 'vastapäätä' mutta kuitenkin ovenpuoleisella reunalla (älysits?). Nti H istui minua vastapäätä (tässä oli siis vähän epäselvää, että miten kaikki meni mutta, ) siinä me istuimme ja minä kummastelin, että: "Ethän sä nyt voi olla tosissas. Et sä voi olla Gacktin rumpali." (tämän olin siis kuullut häneltä tuon epäselvän jakson aikana... kai.) Hän siinä sitten että "Niinno.... jotainjotain..." Minä taas: "Kyl mä nyt älyisin jos jompikumpi sun veljistäs tai jotain, mut emmä sitä et sä!!!"

Sitten saapuu T-chan. Kertaamme edellisen keskustelun hänen läsnä ollessaan, ihan vain että hänkin saisi tietää että H on Gacktin rumpali. Jotenkin tässä kokoajan minä ja H olemme onnistuneet myös laulamaan erästä Gacktin biiseistä (Miserable) (Lailoimme siis samalla kun puhuimme.)

Sitten H kertoilee jtain että Gackr on menossa Bulgariaan keikalle (?!?) ja että hän tulee suomeenkin. Sitten laulu jota lauloimme loppui, ja niin loppui unikin.

Tässä heräsin, ja mietin:: "Olipa hauska uni!"

 

Ja, kyllä, tiedän että minun selostukseni kaikista unistani ei ehkä ole sitä maailman selvintä luokkaa. Sori. (Toivottavasti kuvista sai selvää.^^)