ömksh....

Jouluaatto on huomenna. Kauhia.

Asiaan (niinkuin minulla jotain asiaa olisi ollut)

kävimme aas ostelemassa mangaa. Eilen. Ostin Loveless 3sen ja T-chan ahniin mahtava osti minulle Furuba 15sen. Muuten en nimittäin ikinä ostaisi sitä.(Ei sillä että se olisi huono. On vain paljon muitakin joika pistän Furuban edelle..) Minä sitten ostin hänelle KamichamaKarin 5sen. Yah.....

 

Mitäs sanot, olisiko tuollainen jonkinlainen ABJ -nukke* mahtava? *Plingplingpling!!* Oikea vastaus! KYLLÄ!

 

 

Alan säästämään rahaa. He.

 

 

 

 

 

*Asian-ball-joint (doll) Luts saa luvan esittäytyä teille, jotta satte ideaa, että mistä on kysymys. //muoks. Eli siis ajateltiin äitin kanssa että avataan miulle bankkidili(sori. pankkitili) kai jonnekkin Sampoon. Mä alan sitten säästelemään. (meinaa että manganostoprosentti laskee jonkun verran. Varmaan aika paljon. (Niin että ostan vain uusimmat Furubat (4kkden välein) ja noita muita sitten myös vain joskus. Eli nyt ei ihan heti uusia sarjoja aloiteta. Muttah. Odottelemme huhtikuuta, syntymäpäiviä, ja rahaa. Eli nyt ei mitään muuta kuin rahaa minulle^^))