Ensin kerron että löysin MapleStory:ssa toisenkin suomalaisen (huikeeta) ^^

Ja sitten se että nti T oli saanut erään rinnakkaisluokkalaisemme oppilaan (pojan, jonka epailemme olevan ihanstunut T:hen) messenger-osoitteen, ja oli yrittänyt saada tähän yhteyttä, mutta poika ei ollut vastannut.

Myöhemmin T oli saanut pojalta anteeksipyyntöviestin, jossa tämä selitti, että ei oluut huomannut koska oli aloittanut jonkun pelin tätä odotellesaan.

Ja sitten kai eilen nti T oli saanut Pojalta lapun, jossa luki: 'Hyvää Kesää (T:n nimi) Mun puh.: (Pojan numero)'.Ja tämänkös takia kuolimme tänään pari kertaa.

Ja Yasemin muuttaa pois, ja vaihtaa koulua.

Ja tänään oli kirkko, jonne en mennyt, vaan piirsin ET opettajan (oman luokkani luokanvalvoja), ohjeiden mukaan, englannin opettajan johdolla 'Sarjakuvaa Kesäsuunnitelmista' Englannin opettaja vielä lisäsi, että sen voi tehdä myös eglanniksi. OK.

Noh..

Minun sarjakuvani.. simppelisti kertoi suunnitelmistani.. Tai siitä yhdestä ja ainoasta suunnitelmasta, joka minulla on kesää varten: LEFFAAN!!

Ensimmäisessä kuvassa (yht. 4 kuvaa.) olemme minä ja isäni seisomassa jonossa, ja muut ihmiset näyttävät.. tältä:

93914.jpg

Minä poikkean sillä tavalla, että pukuni on punainen, ja minulla on silmät ja suu ja hiukset, ja päälläni lukee THIS IS ME. Isäni poikkeaa sillä tavalla että hänen pukunsa on sininen, ja hänellä on silmälasit. (Eikä kasvoja tai hiuksia.) Ja häänen päällään lukee THIS IS MY FATHER.

Alhaalla lukee: WERE STANDING IN A LINE TO SEE A MOVIE.

Toisessa kuvassa minä ja isäni olemme jo kassalla, ja isäni sanoo: TWO PLACES TO THE PITATES OF THE CARIBBEAN 2, PLEASE. Ja toisessa puhekuplassa: AS MIDDLE AS POSSIBLE, THANKS. Myyjänainen sanoo: HERE YOU ARE. IT'S 13 EUROS.

Kolmannessa kuvassa näkyy leffateatterin penkkien selkämyksiä (kahdessa jotka ovat aika keskellä, lukee (ME) ja (FATHER).) Valkokankaalla on elokuvan nimi, ja kuuluttajan ääni sanoo: CLOSE YOUR CELLPHONES, PLEACE. ´THE MOVIE HAS BEGUN.

Neljännessä kuvassa on laatikko jossa lukee: AFTER THE MOVIE.. Kuvassa minä ja isä istumme pöydän ääressä, yläreunssa lukee HESBURGER ja minä sanon OH WELL.. THAT WAS REALLY A GOOD MOVIE. Ja isäni (joka on juuri haukkaamassa hampurilaista,) vastaa: YUP.

Alhaalla on vielä laatikko jossa lukee: THE END

 

Ja sitten olen vaihtanut taas huoneeni järjestystä. 

Että silleen.