Täällä metsässä kun asuu, niin tuleepi piireltyä aika paljon. Viime päivinä olen huomannut, että kuulakärkikynillä on hauskaa piirtää.

Torstaina lähdemme täältä pois, ja perjantaina menen isälle, ja sunnuntaina menen mökille, joka sekin on aika metsässä (= siellä tietokonen on  kakka, ja kaukana siitä paikasta jossa vietän koko loman (Oletus.). ).

(Tässä välissä kävin syömässä keksiä ja juomassa mehua keittiössä)

Näin viime yönä oikein hauskaa unta;

Olin kaupungilla, Kaisaniemessä. Olin etsimässsä Princess Tutu anime DVDitä. Olin käynyt jossan kaupassa kyselemässä 'pientä luuta'.(Tarvitsin sitä puhelimeeni.) Sitten tulin ulos siitä paikasta, jossa olin ollut luuta kyselemässä ja olin kiinalaisen ravintolan edessä. (Tässä vaiheessa tuli Deja vu -tunne, sama ravintola oli ollut kai joissan muissakin unissani.) menin jonottamaan, ja tapasin erään luokkalaiseni pienen tytön perheineen. Hän kysyi, etta olinko minäkin mennä ravintolaan. En mennyt, kävin vain tarkistamassa, olisiko siellä ketään tuttuja. (Ei ollut.) Sitten menin ulos, jonkin jäätelökioskin katoksen suojaan.(siihen ei paistanut aurinko.) Siellä älysin, että minulla ei ole rahaa mukana. Ajattelin mennä isäni työpaikalle kysymään häneltä rahaa. (En kuitenkaan mennyt. Tämä johtuu luultavasti siitä, etten tiedä minkälaista siellä on sisällä.) Sitten huomasin, että lompakossani olikin rahaa. Etsin katseellani Filmifriikki-kauppaa, ja sen löysinkin, mutta kun menin sisään, niin se olikin täynnä kaikenlaisa figuureja. Myyjä tuli luokseni, (Seisoin seinän vieressä) näytti pienta luuta, ja sanoi jotain että tässä olisi tämänkokoinen, mutta sinä kai tarvitset pienempää. (Kauppa oli sama, jossa olin käynyt unen alussa.) Menin ulos liikkeestä, ja siinä vieressä oli oikea Filmifriikki -kauppa. Menin sisään, ja katselin joitain DVDitä, etsien edelleen Princess Tutu:a. Tässä vaiheessa heräsin siihen, että ikkunan ulkopuolella  joku huudattaa radiota täysillä. Niiiiin  ärrsyttävää. Uneni oli mukava, ja olen varma, että jos olisin saanut nukkua vielä vähän pidempään, olisin löytänyt sen DVDn.