Nyomuu. Tänään eräällä välitunnilla suurin osa luokkamme oppilaista pelasi jalkapalloa. No tämä ei ole mitenkään ihmeellistä. Siinä vieressä seisoi ryhmä 6b'n tyttöjä. Kaksi heistä kuunteli jotain musaa. (Minäkin kuuntelen aina välitunnilla, joten se ei ole mikään rikos.) Minä siinä mietin, että mitähän jos nämä nyt olisivat juuri kuuntelemassa ah.niin-ihanaa-Ayumi-Hamasakia. Haa. Hipsin T-chanin luokse ja kysyin että viitsinkö mennä kysymään noilta että mitä te kuuntelette. No T-chan sanoi tietenkin kyllä, ja minä (ihme ja kumma kyllä, yleensä olen sen verran ujo että jätän tuollaiset jutut muille,)käväisin kysymässä. Tääsä keskustelumme niinkuin minä sen muistan:

Minä: Hei.. Saammä kysyy.. Mitä te kuuntelette??

He: No vähän kaikelaista.

M: No mitä just nyt??

H: No ei me tiietä.

M: No saammä kuunnella vähän? -Mä vaan haluun tietää et millast musaa te kuuntelette...- *Nykii toisesta korvastansa johtoa pois*

H: Joo, kuuntele vaa. *Antaa oman puolensa M:lle.*

M:*Laittaa kuulokkeen korvaan ja kuuntelee vähän aikaa.* Hmm. Oiskohan joku Nightwish..?

H: Joo, joo, se se kai..

*Kellot soi sisään*

H: Mitä sä kuuntelet?

M: No yht semmost japanilaist laulajaa kun Gackt. *Hipsii pois ovia ja jonoa päin.*

H: Okei... [Tehdään selväksi se, että näytti vahvasti siltä, että he eivät tiedä ko. laulajasta mitään.]