olimmepa nti T:n kanssa Kaisaniemessä, mangaa ostelemassa. Sain ostettua 80. mangapokkarini, ja olen aika ylpeä nyt. *Enää 20 ja mul on sata!!* Yayoi!!

Niinpä, sehän oli tuo CLAMPin Legal Drug 2. Ihan hauska ja silleen.  Ja totaseon16+vuotiailleoho.

Mut eihän se mitään ^^; Joo, tänään mä sain aika shokin, kun yks 6Bllä oleva tytteli joka on meiän kanssamme samassa ruotsin ryhmässä, ihan pokkana vaan opiteli kädessä Gravitation-pokkaria. Ja me oltiin T:n kanssa sillee: O_____O ?!?!?!?!?!?!?!!!???  (ainaki mä olin)

Mut se vaa oli siin. Ja mä sanoin jonossa T:lle ja Nti Hlle ettähei, toi lukee gravitationia, Ja ne (6Bläiset) olivat silleen: Mitämitä, luetsä Gravitationii?? Ja mie olin et, Eeeiii, emmiee, mut oon mä sen animen kyl nähny. Se on aika ihuna. *Peukku pystyyn!* Ja ne oli jotai et, Joonii.

Ja sitten, ruotsin jonossa, ne sen tyypin kaverit katteli sitä mangaa, ja niitä  tuntu pistävän silmään se kuinka se oli +16, ja se kuinka se oli 'MUT TÄSHÄN ON MIES JA MIES! MITÄ SÄ OIKEEN..??'

Ja T:n kans me päätettiin, ( tai ainakin mää päätin,) että huomenna, kun meillä on ruotsii taas, niin kysytään siltä että ootkos muitakin mangoja lukenu? ja onks tosihyvä toi Gravitation? ja mistä ostit? Hmm. Toivotaan että.. jotain