Tänään olin jo aamulla tietokoneella, muutten ehtinyt(/viitsinyt) kirjoitella tänne. Koulussa oli aivan tavallista. Liikuntatunnilla minä ja minun ryhmäni (mie + 3) pidimme alkuverryttelyn.

Koulun jälkeen minä ja nti T kävimme itäkeskuksessa. Minä ostin Kwanin uusimman albumin, ja tuolla taustalla se soi. ^^ Sitten tulimme tänne Spurgulaan (sisäpiirin juttu. Kontulaan siis) ja hän halusi käydä kirjastossa. Kävimme kirjasossa, mutta sitä ennen kuitenkin löysimme itsemme Kontulan antikvariaatista, jonne joku oli tuonut paljon englanninkielisiä mangoja (miten se taipuu?) 4 e/kpl. Jei. 

Muokkaan/

Mangakokelmani kasvaa kasvamistaan. Huu. Nti T:llä on yli 70 kpl mangaa, mutta niistä suurin osa on suomennettu.. Miulla on vaivaiset  *tarkistaa* 53+ joista vain 11 suomeksi.

Sitten siitä että huomenna luokassamme on pikkuVaput (pikkujoulut Y know?) ja sinne saa viedä karkkia ja limukkaa. *reps* Sori..

Menen tästä siis käymään ostarilla. Pitää hakea sitä karkkia ja limukkaa. *reps* Joo..