Ja näin jotain unta että (en muista yhtään mut) jotenin piti tehdä joku esitelmä tms. ja mä jotenkin päädyin FullMetal Alchemistiin. __Okei, ededs irl mä en tiedä koko jutusta kun että siinä on joku blondi setä jonka toinen käsi on sillai kone ja jotain. -ehkä- __ eli siis  sitten mä onnistuin niinkun saamaan selvää niiden hemmojen taustasta jotka siinä sarjassa on (enkä mä tiedä muita kun sen blondin ja sitten /kai / sillä on joku veli tms. -ehkä-) __[mun unessa ne oli niiinku irl kans, ja sillai kai jotenki historiaa.]__ ja jotenki ne oli sillai että ne oli jotenki rakastanu toisiaan ja sitte se toinen loi kuollu tai jotai ja se toinen jäi suree sitä. Ja se joka kuoli (tai lähti jonnekkin ta jotain) oli antanu sille joka jäi sinne sureen nii oli antanu kaulakorun tms. Ja siinä unessa mun piti siis tehä niistä joku esitelmäntyyppinen. Sittemää sain tietää miten niiden elämä meni, siis. (Siis jotenkin mä näin siinä unessa niinkun sellaisen leffanpätkän tms tavallaan, missä niinkun oli se niiden elämä. __[Niiden koko elämä oli kuvattu jossain ruskea-kalusteisessa makuuhuoneessa.]__)

 

 

Tänään oli typerä kuvaamataidon tunti. Ensimmäisellä tunnilla teimme jotain koristeita juhlasaliin (itsenäisyyspäivä) ja toisella tunnilla ei enää ehtinyt ottaa esiin ruutusuurennoksia, joten piti tehdä A4-lle jokin jouluinen kuva. [Ja väritää se //LIITUVÄREILLÄ// "Äh, *piip*"]   (__-olin edeellisillä tunneilla piitänyt luokassa hienoa kuvaa A3, ja se A4 kuviksentunilla tuntui /niin/ -pieneltä--__)  joten jouluisen kuvan merkeissä _ja tietäen että pitää värittää liituväreillä en turhaan aloittanut kauhean yksityisohtaisesti_ aloin piirtelemään jotain hemmoa jolla olisi kimono (no hei yllätyitkö?) ideana -oli- siis tehdä joku Yuki-Onnan(Google on ystävä) tyyppinen hemmo, ja Yûko xxxHOLiCistakin oli aika sillai paljolti mielessä. OK. Minulla on nätti tätyskä Anelosella, T-chan istuu vieressäni ja tällatavalla. Päivä paistaa. /// Sitten T-chan taas kerran näyttää miten mainio hän onkaan, ja aa minut mahtavasti mukaan aatteeseen että tämän kuvan henkilöstä saisi mukavan bishin (Google on frendi, mut periaatteessa bishi ois tässä tapauksessa niinkuin nättipoika.). No hitsi JES! -chan oot mainio.  Siitä tuli mahtava!!! (Sitäpaitsi minä sain luvan värittää sen PUUVÄREILLÄ__JEE!) Ja kun kysyttiin että mitä toi esittää, niin Mirja siiten "No se on niiq Joulupukki nuorena. Kato sillä oli mustat hiukset enneku ne harmaantu."