Olen pelaillut melkein koko päivän. Neljän maissa minä ja äitini menimme ostoksille, ja samalla vuokrasimme kaksi (2) elokuvaa (jotka minä valitsin, tietysti) nyt katsomme V niin kin Verikosto'a. Aika todella hyvä. Toinen minkä vuokrasimme oli Bram Stokerin Dracula, starring mm. Gary Oldman, Winona Ryder ja Keanu Reeves. Ohjaus on Francis Ford Coppolan. Se pitää katsastaa myös. Nyt takaisin elokuvan pariin (äiti nimittäin tuli pois tupakalta).

 

//edittoa klo 22.45 olipa hyvä leffa, tuo V-juttu. Kannattaa katsoa, ellette ole jo nähneet, oli aivan mainio. Toivottavasti voimme katsoa myös Draculan nyt tänään. Toivottavasti äidille sopii...

//klo 23.11 äiti meni nukkumaan, joten minä katson vain sen V'n lisämatskuja. Siinä leffassahan sen V-hemmon naamaa ei näytetty, joten en tiennyt että kuka se näyttelijä oli. Eikä minulle nimi HugoWeaving sano mitään. No huuu!!! Se on mr. Smith! SE ON ELROND!! *repsreps* vähänkö katsoin että WTF?!? mitämitämitä?? kun se oli siinä. jo, oli pakko päästä kertomaan...