oli pakko sanoa. Säädelkää näyttöjänne jos vaivaa tuo tummavärisyys. Pin Saatte taas punasävyisen taustan [pian=sen jälkeen kun olen tehnyt valmiiksi nuken(tai nukkeja?)ja jaksanut käydä sen hirvittävän sodan tämän sivupihjahommelin kanssa.] Nii.

tänään oli viimeinen japsintunti. .

 

mitäsmitäs mun ppitikään kirjottaa...

 

nii. Siitä että jos vaikka jotenkin onnistun saamaan paljon rahaa, niin tietenkin osallistun kangas yms kustannuksiin. (btw minä istun nojatuolissa ja minun sylissäni on piirttoalusta jolla pidän hiirtä. Ja isun aika kaukana koneesta. ihan vaan tiedoksesi.) nii. Et ja sit jos ku mä ajattelin ([*selailee jotain randomeita Anime-lehtia*] ) et tota jos mä vaik sittenki cossaisin Rei'tä. Kun sen asu ois  niin paljon helpompi tehä ja ei tarttis taistell([*käy hakemassa ruokaa keittiöstä*])a sitten minkään hameen tai seifuku-kauluksen kanssa. Et mitä jos?? Ja sit ku jos siihen Fain pukuun tekis sen takin kanssa, nii sitten ei olis niin paljon tekemistä (miten minusta truntuu että toistan tuota?) Nii.

btw tällä sivustolla oli yleistä ohjeistusta cossaukselle..'älföjsd.o<f<hsgfvugy en osaa kirjoittaa. klikitte sinne apuaan.

 

btw pitäskös laittaa Animecon- kategorian alle?? Pistän vaikka.

 

et jos silleen. Pistän jossain vaiheessa kuvan ainakin tosta Fain puvusta. Te dressmakerit Saisitte käsitystä. Ideanahan on että saisitte niinkuin aika pian tietää kun meillä na aikaa vain n. 9 kk. Ömm..hh...

Jotain piti vielä sanoa. nii- emt.